- MOJA SPRAWA
- Uzgodnienie lokalizacji zjazdu
Uzgodnienie lokalizacji zjazdu
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Techniczno-Inwestycyjny Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul, Opatowska 1, tel. (15) 8154 - 175
Wymagane dokumenty:
Wniosek o uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej, który zawiera:
- Dokument stwierdzający zgodność zagospodarowania nieruchomości miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (wypis/wyrys), ew. decyzję o warunkach zabudowy,
- Plan sytuacyjny lub zagospodarowania terenu w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesioną lokalizacją zjazdu i widocznymi granicami nieruchomości, której wjiosk dotyczy,
- Pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł za wniesienie pelnomocnictwa,
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
- Dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne są w BIP, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3, oraz Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym.
Wniosek o zajęcie pasa drogowego składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/.
Czas załatwienia:
Odpowiedź następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z wymaganymi załącznikami. W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych nie później, niż w ciągu dwóch miesięcy (art. 35 § 3 kpa), jednakże zarządca drogi dokłada wszelkich starań, aby sprawy były rozpatrywane w terminie krótszym, bez zbędnej zwłoki.
Druki do pobrania: wniosek o uzgodnienie lokalizacji zjazdu
[pobierz jako WORD]
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096)