- MOJA SPRAWA
- Uzgodnienie lokalizacji zjazdu
Uzgodnienie lokalizacji zjazdu
Miejsce załatwienia sprawy:Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Rynek 2 tel. (15) 644-01-29
Wymagane dokumenty:
· Wniosek o uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej (pobierz druk wniosku), który zawiera:
- nazwę wnioskodawcy
- określenie nazwy drogi gminnej
- określenie numeru ewidencyjnego działki
- dołączoną mapę sytuacyjno – wysokościową 1:500 z zaznaczoną lokalizacją zjazdu
Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w BIP, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3, oraz Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o zajęcie pasa drogowego składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/.
Czas załatwienia:
Od złożenia właściwie wypełnionego wniosku o zajęcie pasa drogowego – maksymalnie 14 dni.
Podstawa prawna :
Sposób naliczenia opłat za zajęcie pasa drogowego określa Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz. U. Nr 6, pozycja 33 z 1986 r. z późn. zm.), § 10 ust. 1, 2 pkt. 2 oraz ust. 3.