Uzgodnienie lokalizacji zjazdu

Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Nadzoru Komunalnego
 Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Rynek 2
tel. (15) 644-01-29

Wymagane dokumenty:
·        Wniosek o uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi gminnej (
pobierz druk wniosku), który zawiera:
-         nazwę wnioskodawcy
-         określenie nazwy drogi gminnej
-         określenie numeru ewidencyjnego działki
-         dołączoną mapę sytuacyjno – wysokościową  1:500 z zaznaczoną lokalizacją zjazdu

Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w  BIP, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3, oraz Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o zajęcie pasa drogowego składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/.
Czas załatwienia:
Od złożenia właściwie wypełnionego wniosku o zajęcie pasa drogowego – maksymalnie 14 dni.

Podstawa prawna :
Sposób naliczenia opłat za zajęcie pasa drogowego określa Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych  (Dz. U. Nr 6, pozycja 33 z 1986 r. z  późn. zm.), § 10  ust. 1, 2 pkt. 2 oraz ust. 3.
Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 11.08.2010 9:40
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 11.08.2010 9:40. Odsłon 1907, Wersja 3ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  z 11  
Początek strony