a) dochody bieżące 71 067 437,00 zł,
b) dochody majątkowe 6 039 730,00 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 1 [pobierz załącznik]
§ 2. 1. Wydatki budżetu miasta w wysokości 84 262 251,00 zł, z tego: a) wydatki bieżące 70 729 945,00 zł, b) wydatki majątkowe 13 532 306,00 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 2 [pobierz załącznik]
2. Wydatki przypadające do spłaty wydatków danym roku budżetowym, zgodnie z zawartą umową, z tytułu poręczeń wydatków gwarancji udzielonych przez miasto zgodnie z załącznikiem nr 2 131 912,00 zł
3. Limity wydatków na wieloletnie przedsięwzięcia planowane do poniesienia w roku budżetowym 2011 zgodnie z załącznikiem nr 3 [pobierz załącznik]
4. Limity wydatków na inwestycje jednoroczne zgodnie z załącznikiem nr 4 [pobierz załącznik]
5. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi w wysokości 4 039 730,00 zł, a) wydatki majątkowe 4 039 730,00 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 5 [pobierz załącznik]
§ 3. 1. Deficyt budżetu miasta w wysokości 7 155 084,00 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z: 1) Wpływów ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę w kwocie 7 155 084,00 zł.
2. Przychody budżetu w wysokości 9 841 864,00 zł, rozchody w wysokości 2 686 780,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6 [pobierz załącznik]
§ 4. W budżecie tworzy się rezerwę: 1) ogólną w wysokości 595 000,00 zł, 2) celową w wysokości 175 000,00 zł z przeznaczeniem na: a) zarządzanie kryzysowe 175 000,00 zł.
§ 5.
1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 7 [pobierz załącznik]
2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem nr 8 [pobierz załącznik]
3. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych wspólnie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 9 [pobierz załącznik]
§ 6. Ustala się dochody w kwocie 520 000,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 520 000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
§ 7. Ustala się dochody w kwocie 200 000,00 zł z tytułu opłat pobieranych na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz wydatki w kwocie 200 000,00 zł na realizację zadań określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.).
§ 8.
1. Dotacje podmiotowe zgodnie z załącznikiem nr 10 [pobierz załącznik]
2. Dotacje celowe zgodnie załącznikiem nr 11 [pobierz załącznik]
§ 9. Ustala się limity zobowiązań zaciąganych w celu: 1) Sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w łącznej kwocie 3 000 000,00 zł, w tym: a) z tytułu kredytów w kwocie 3 000 000,00zł, w tym kredyty: - zaciągane w związku z umową zawartą z podmiotem dysponującym środkami, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 u.f.p. w kwocie 3 000 000,00 zł. 2) Sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w łącznej kwocie 7 155 084,00 zł, w tym: a) z tytułu emisji papierów wartościowych w kwocie 7 155 084,00 zł, w tym papiery wartościowe: - emitowane w związku z umową zawartą z podmiotem dysponującym środkami, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 u.f.p. w kwocie 7 155 084,00 zł. 3) Spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek w łącznej kwocie 2 686 780,00 zł w tym: a) z tytułu pożyczek w kowcie 186 780,00 zł, b) z tytułu emisji papierów wartościowych w kwocie 2 500 000,00 zł.
§ 10. Upoważnia się Burmistrza Miasta Sandomierza do zaciągania kredytów i emisji papierów wartościowych do kwot wynikających z limitów, o których mowa w § 9 1a, 2a, 3a, 3b w celu sfinansowania przejściowego i planowanego deficytu budżetu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
§ 11. Upoważnia się Burmistrza Miasta Sandomierza do: 1. Dokonywania zmian w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy między rozdziałami i paragrafami w ramach działów klasyfikacji budżetowej w budżecie miasta. 2. Dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej polegających na zmianach między wydatkami bieżącymi i majątkowymi z wyłączeniem zmian dotyczących limitów wydatków na wieloletnie przedsięwzięcia planowane do poniesienia w 2011 roku. 3. Dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu. 4. Przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków. 5. Lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
§ 12. Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Sandomierza.
§ 13. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sandomierzu.
|
Przewodniczący Rady Miasta
Janusz Sochacki |