Zakup i dostawa kontenerów na odpady komunalne (wygasły...)

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sandomierzu ul Przemysłowa 12 ogłasza przetarg nieograniczony na :
„Zakup i dostawa kontenerów na odpady komunalne”
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 sztuk kontenerów KP o pojemności 35 m 3 oraz 1 sztuki kontenera KP o pojemności 16 m3
Charakterystyka techniczna kontenerów KP o pojemności 35 m3:
- Wykonany według norm DIN 30772
- Wykonany z blachy: podłoga 4 mm, ściany 3 mm.
- Drzwi dwuskrzydłowe z blokadą centralną.
- Otwarty
- Płozy z dwuteownika 180 mm zakończone rolkami.
- Kolor zielony
- Zamocowana plandeka zwijana na prawą stronę
- Ściany górne (boczne) zakończone rurą grubościenną
Charakterystyka techniczna kontenera KP o pojemności 16 m3
- Wykonany według norm DIN
- Wykonany z blachy 4 mm.
- Drzwi dwuskrzydłowe z blokadą centralną.
- Otwarty
- Płozy z dwuteownika 180 mm zakończone rolkami.
- Kolor zielony
- Ściany górne (boczne) zakończone rurą grubościenną

Kod CPV-28213600-4



Miejsce dostawy Sandomierz ul. Przemysłowa 12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Spółki –w pokoju nr. 20 lub przesyłką pocztową w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 –14.00.
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie SIWZ: http://bip.um.sandomierz.pl ® podmioty gospodarcze własne i zależne ® ogłoszenia o przetargach
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 – Ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2006r Nr.164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz spełniający wymogi zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów ( spełnia – niespełnia ).
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Termin składania ofert pisemnych w sekretariacie Spółki upływa dnia 06.12.2007 r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.12. 2007 r. godz. 1030 w siedzibie zamawiającego./ sekretariat /
Termin realizacji zamówienia- do 31.12.2007 r.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Wadium nie jest wymagane
Kryterium oceny ofert i ich znaczenie :
- cena 100 %
Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 :
1. Grzegorz Gawron (0-15) 832-26-61
2. Marek Fajfer (015) 832- 33–12
3. Tadeusz Ślusarz (0-15) 832-28-44

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 23.11.2007r




Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
ikona pliku do pobraniaZał. 1.
ikona pliku do pobraniaZał. 2.
ikona pliku do pobraniaZał. 3.
Informacja zatwierdzona przez Wojciech Przułucki dnia 23.11.2007
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 23.11.2007. Wygasa 07.12.2007. Odsłon 51334, Wersja 1