Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej (wygasły...)

Dz.U./S S38

24/02/2010

55817-2010-PL

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 1/6

24/02/2010 S38

ted.europa.eu

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

1/6

PL-Sandomierz: Nadzór nad robotami budowlanymi

2010/S 38-055817

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 12,

Kontakt Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.,

Do wiadomości Wojciech Balmas, 27-600 Sandomierz, POLSKA/POLAND. Tel. +48 158323679. E-mail

wojciech.balmas@wp.pl. Faks +48 158322876.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.pgkim.sandomierz.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego

oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla punktu

kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano

wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Podmiot prawa publicznego.

Ogólne usługi publiczne.

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie

miasta Sandomierza”.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia

usług:

Usługi.

Kategoria usług: nr 12.

Główne miejsce świadczenia usług: PL33.

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie

miasta Sandomierza”.

Dz.U./S S38

24/02/2010

55817-2010-PL

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 2/6

24/02/2010 S38

ted.europa.eu

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

2/6

Wykonawca usługi pełnić będzie obowiązki Inżyniera Kontraktu dla inwestycji finansowanej w części ze środków

własnych Zamawiającego oraz w części ze środków POIiŚ.

Inżynier Kontraktu będzie odpowiedzialny za:

— operacyjną administrację Projektu zgodnie m.in. z wymogami finansowania projektów ze środków POIiŚ,

umową o dofinansowanie oraz wewnętrznymi procedurami Zamawiającego, a także za przygotowanie,

sprawdzenie i aktualizację procedur przetargowych,

— sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie Prawem budowlanym,

— pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z procedurami FIDIC.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71247000.

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Tak.

II.1.8) Podział na części:

Nie.

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

1 000 000,00.

Szacunkowa wartość bez VAT: 1 000 000,00 PLN.

II.2.2) Opcje:

Nie.

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Rozpoczęcie: 5.5.2010. Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

Wadium - 20 000 PLN.

Gwarancja należytego wykonania umowy - 10 % ceny ofertowej brutto.

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Rozdział III SIWZ.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do

reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia

umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji- wystawione zgodnie.

Z wymogami ustawowymi podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno

być dołączone do oferty.

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub

handlowego:

Dz.U./S S38

24/02/2010

55817-2010-PL

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 3/6

24/02/2010 S38

ted.europa.eu

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

3/6

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W postępowaniu mogą wziąć

udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy -

Pzp dotyczące:

— posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają

obowiązek ich posiadania,

— posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia,

— dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

— sytuacji ekonomicznej i finansowej.

W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki:

a) posiadać średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli

okres działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 10 pracowników,

b) posiadać średnią liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest

krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 3 osób,

c) dysponować n/w osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:

— Kierownik Zespołu.

Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe;

Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych;

doświadczenie w zarządzaniu budową w charakterze kierownika (menedżera) zespołu Inżyniera Kontraktu

dla minimum jednej zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, realizowanej zgodnie z

warunkami kontraktowymi FIDIC lub równoważnymi, o wartości robót co najmniej 20 000 000 PLN netto.

— Menedżer Finansów.

Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe ekonomiczne;

Doświadczenie zawodowe- co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami na stanowisku

ekonomista lub księgowy lub analityk finansowy; doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera finansów

przy minimum jednej zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót co

najmniej 20 000 000 PLN netto.

— Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń

cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Kwalifikacje i umiejętności- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności

instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych

i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej

obowiązujących przepisów prawa oraz aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów

Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru

budowlanego; doświadczenie w pracy w charakterze inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji minimum

jednej zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót co najmniej 20 000 000

PLN netto.

— Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności

konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej

obowiązujących przepisów prawa oraz aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów

Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru

budowlanego; doświadczenie w pracy w charakterze inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji minimum

Dz.U./S S38

24/02/2010

55817-2010-PL

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 4/6

24/02/2010 S38

ted.europa.eu

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

4/6

jednej zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót co najmniej 20 000 000

PLN netto.

— Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalności drogowej.

Kwalifikacje i umiejętności - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności

drogowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących

przepisów prawa oraz aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru

budowlanego; doświadczenie w pracy w charakterze inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji minimum

jednej zakończonej inwestycji budowy dróg o długości co najmniej 5 000 m.

— Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń

elektrycznych i elektroenergetycznych.

Kwalifikacje i umiejętności - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności

instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia

równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz

aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

— Specjalista ds. zamówień publicznych – co najmniej 3-letnie doświadczenie.

W opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ogłoszeniem postępowania, którego

dotyczyła, oraz zawarciem umów w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą o zamówieniach

publicznych lub ustawą prawo zamówień publicznych, w tym co najmniej 2 w ramach zamówień na roboty

budowlane, dla których istniał obowiązek ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

— Asystent Specjalisty ds. zamówień publicznych – co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu

specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ogłoszeniem postępowania, którego dotyczyła, oraz

zawarciem umów w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych lub

ustawą prawo zamówień publicznych.

d) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli

okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie

funkcji Inżyniera Kontraktu wg warunków kontraktowych FIDIC (lub funkcji równoważnej wg równoważnych

warunków kontraktowych) dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości robót budowlanych

co najmniej 20 000 000 PLN netto.

e) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w

wysokości co najmniej 150 000 PLN.

f) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z

przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o

udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Pzp.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych

w pkt 5.1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy Ci wykonawcy wspólnie.

Warunek określony w pkt 5.2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do

wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego

łączących go z nimi stosunków.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w

dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostania dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Dz.U./S S38

24/02/2010

55817-2010-PL

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 5/6

24/02/2010 S38

ted.europa.eu

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

5/6

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacja banku lub

spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą

wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 150

000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od

odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na

kwotę co najmniej 1 000 000 PLN.

III.2.3) Zdolność techniczna:

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

Nie.

III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za

wykonanie usługi:

Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZP.1/JRP/2010.

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 2.4.2010 - 09:30.

Dokumenty odpłatne: nie.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

2.4.2010 - 09:30.

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Dz.U./S S38

24/02/2010

55817-2010-PL

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 6/6

24/02/2010 S38

ted.europa.eu

Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

6/6

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

Data: 2.4.2010 - 10:00.

Miejsce: Otwarcie ofert- Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu

Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 12.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW

WSPÓLNOTOWYCH:

Tak.

Odniesienie do projektów i/lub programów: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków

Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet I

Gospodarka wodno-ściekowa.

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa,

POLSKA/POLAND. Tel. +48 224587801. URL:
http://www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587800.

VI.4.2) Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia

przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeśli zostały przesłane

w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia oraz postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji

ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej,

odwołanie wobec innych czynności wnosi się w terminie 10 od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu

należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego

wniesienia.

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa,

POLSKA/POLAND. Tel. +48 224587801. URL:
http://www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587800.

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

19.2.2010.


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Wojciech Przułucki dnia 24.02.2010
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 24.02.2010. Wygasa 03.04.2010. Odsłon 8217, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony