- Spółki prawa handlowego
- Ogłoszenia i przetargi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej (wygasły...)
Dz.U./S S38
24/02/2010
55817-2010-PL
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 1/6
24/02/2010 S38
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/6
PL-Sandomierz: Nadzór nad robotami budowlanymi
2010/S 38-055817
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 12,
Kontakt Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.,
Do wiadomości Wojciech Balmas, 27-600 Sandomierz, POLSKA/POLAND. Tel. +48 158323679. E-mail
wojciech.balmas@wp.pl. Faks +48 158322876.
Adresy internetowe:Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.pgkim.sandomierz.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego
oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podanowyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie
miasta Sandomierza”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczeniausług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: PL33.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie
miasta Sandomierza”.
Dz.U./S S38
24/02/2010
55817-2010-PL
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 2/6
24/02/2010 S38
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/6
Wykonawca usługi pełnić będzie obowiązki Inżyniera Kontraktu dla inwestycji finansowanej w części ze środków
własnych Zamawiającego oraz w części ze środków POIiŚ.
Inżynier Kontraktu będzie odpowiedzialny za:
— operacyjną administrację Projektu zgodnie m.in. z wymogami finansowania projektów ze środków POIiŚ,
umową o dofinansowanie oraz wewnętrznymi procedurami Zamawiającego, a także za przygotowanie,
sprawdzenie i aktualizację procedur przetargowych,
— sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie Prawem budowlanym,
— pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z procedurami FIDIC.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71247000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Tak.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
1 000 000,00.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 000 000,00 PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Rozpoczęcie: 5.5.2010. Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium - 20 000 PLN.
Gwarancja należytego wykonania umowy - 10 % ceny ofertowej brutto.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Rozdział III SIWZ.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji- wystawione zgodnie.
Z wymogami ustawowymi podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno
być dołączone do oferty.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lubhandlowego:
Dz.U./S S38
24/02/2010
55817-2010-PL
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 3/6
24/02/2010 S38
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/6
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W postępowaniu mogą wziąć
udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy -
Pzp dotyczące:
— posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania,
— posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia,
— dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
— sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli
okres działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 10 pracowników,
b) posiadać średnią liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest
krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 3 osób,
c) dysponować n/w osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
— Kierownik Zespołu.
Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe;
Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych;
doświadczenie w zarządzaniu budową w charakterze kierownika (menedżera) zespołu Inżyniera Kontraktu
dla minimum jednej zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, realizowanej zgodnie z
warunkami kontraktowymi FIDIC lub równoważnymi, o wartości robót co najmniej 20 000 000 PLN netto.
— Menedżer Finansów.
Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe ekonomiczne;
Doświadczenie zawodowe- co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami na stanowisku
ekonomista lub księgowy lub analityk finansowy; doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera finansów
przy minimum jednej zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót co
najmniej 20 000 000 PLN netto.
— Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Kwalifikacje i umiejętności- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa oraz aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa.
Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru
budowlanego; doświadczenie w pracy w charakterze inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji minimum
jednej zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót co najmniej 20 000 000
PLN netto.
— Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa oraz aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa.
Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru
budowlanego; doświadczenie w pracy w charakterze inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji minimum
Dz.U./S S38
24/02/2010
55817-2010-PL
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 4/6
24/02/2010 S38
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/6
jednej zakończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót co najmniej 20 000 000
PLN netto.
— Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalności drogowej.
Kwalifikacje i umiejętności - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
drogowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawa oraz aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru
budowlanego; doświadczenie w pracy w charakterze inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji minimum
jednej zakończonej inwestycji budowy dróg o długości co najmniej 5 000 m.
— Inspektor nadzoru inwestorskiego – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Kwalifikacje i umiejętności - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia
równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz
aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
— Specjalista ds. zamówień publicznych – co najmniej 3-letnie doświadczenie.
W opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ogłoszeniem postępowania, którego
dotyczyła, oraz zawarciem umów w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą o zamówieniach
publicznych lub ustawą prawo zamówień publicznych, w tym co najmniej 2 w ramach zamówień na roboty
budowlane, dla których istniał obowiązek ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
— Asystent Specjalisty ds. zamówień publicznych – co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu
specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ogłoszeniem postępowania, którego dotyczyła, oraz
zawarciem umów w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych lub
ustawą prawo zamówień publicznych.
d) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie
funkcji Inżyniera Kontraktu wg warunków kontraktowych FIDIC (lub funkcji równoważnej wg równoważnych
warunków kontraktowych) dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości robót budowlanych
co najmniej 20 000 000 PLN netto.
e) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w
wysokości co najmniej 150 000 PLN.
f) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Pzp.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych
w pkt 5.1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy Ci wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt 5.2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w
dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostania dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Dz.U./S S38
24/02/2010
55817-2010-PL
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 5/6
24/02/2010 S38
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/6
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacja banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 150
000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę co najmniej 1 000 000 PLN.
III.2.3) Zdolność techniczna:
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych zawykonanie usługi:
Tak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP.1/JRP/2010.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 2.4.2010 - 09:30.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
2.4.2010 - 09:30.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Dz.U./S S38
24/02/2010
55817-2010-PL
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta 6/6
24/02/2010 S38
ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/6
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 2.4.2010 - 10:00.
Miejsce: Otwarcie ofert- Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu
Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 12.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH:
Tak.
Odniesienie do projektów i/lub programów: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet I
Gospodarka wodno-ściekowa.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa,
POLSKA/POLAND. Tel. +48 224587801. URL: http://www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587800.VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia
przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeśli zostały przesłane
w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia oraz postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji
ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej,
odwołanie wobec innych czynności wnosi się w terminie 10 od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu
należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego
wniesienia.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa,
POLSKA/POLAND. Tel. +48 224587801. URL: http://www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587800.VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
19.2.2010.
powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5
POBIERZ SIWZ
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 24.02.2010. Wygasa 03.04.2010. Odsłon 8217, Wersja 2