Przetarg (wygasły...)

TM /2482 / 2011: Zakup i dostawa 15 sztuk pojemników 2,2m3 oraz 3 sztuki kontenerów KP-7 i 5 sztuk kontenerów KP-12.
Numer ogłoszenia: 223177 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. , ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8322844, faks 015 8322876.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 15 sztuk pojemników 2,2m3 oraz 3 sztuki kontenerów KP-7 i 5 sztuk kontenerów KP-12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka techniczna kontenera KP-12 / zakryty / 1. Pojemność kontenera wg wymiarów 4000 mm. x 2300 mm. x 1570 mm. 2. Płozy wykonane z C 180 GW. 3. Szkielet kontenera wykonany z profilu z/g 60 mm. x 40 mm. x 3 mm. 4. Poszycie podłogi z blachy S 235 gr. 3,0 mm. 5. Poszycie ścian i szczytów z blachy S 235 gr. 2,0 mm falowanej dla usztywnienie konstrukcji. 6. Ściana przednia usztywniona ceownikiem gorąco walcowanym 100 mm. 7. Drzwi tylne otwierane na boki z zamknięciami specjalnymi. 8. Sześć górnych wrzutów z blachy 2,0 mm przetłaczanej , otwory wrzutowe środkowe podwójne zwiększające zasyp. 9. Kontener wyposażony w elementy do rozładunku hakowego. 10. Kontener czyszczony śrutowaniem. 11. Kontener wyposażony w rolki. 12. Wysokość zasypu do otworów wrzutowych 1100 mm. 13. Kontener pomalowany dwupowłokowo farbami alkaidowymi i nawierzchniowymi w kolorze zielonym. 14. Wnętrze kontenera podwójnie malowane. 15. Oznakowanie kontenera 12m3. 16. Kontener fabrycznie nowy - 2011 rok. 17. Wysokość haka -1200 mm Charakterystyka techniczna kontenera KP-7 Kontener KP-7 na materiały sypkie ( np. gruz ) 1. Kontener o pojemności 7m3. 2. Poszycie z blachy: podłoga 4 mm. ; ściany 4 mm. 3. Drzwi dwuskrzydłowe z blokadą centralną. 4. Typ otwarty, oznakowany 7m3. 5. Płozy z ceownika GW 180 mm zakończone rolkami. 6. Kontener pomalowany podkładem oraz dwupowłokowo w kolorze zielonym. 7. Kontener wyposażony w elementy do rozładunku hakowego. 8. Ściany górne ( boczne ) zakończone rurą grubościenną ( profilem o ściance 4 mm ) 9.Kontener fabrycznie nowy z 2011r. 10. Wysokość haka- 1200 mm. Charakterystyka techniczna pojemników stalowych o pojemności 2,2 m3 Pojemniki wykonane są na sztywnej, bardzo trwałej konstrukcji, do której przyspawane jest poszycie stalowe. Takie wykonanie umożliwia naprawę poszycia, nawet po długim okresie eksploatacji. Pokrywy górne mają 2 lub 3 otwory wrzutowe. Pojemniki są wykonane ze stali odpowiedniej jakości i spełniają wymagania polskich norm. Przetłoczenia ścian bocznych znacznie zwiększają odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zabezpieczenie antykorozyjne poprzez ocynkowanie. Dane techniczne: 1. Pojemność - 2,2 m3. 2. Elementy konstrukcyjne - blacha o grubości 4 mm. 3. Poszycie - blacha o grubości 2 mm. 4. Kieszenie boczne - blacha o grubości 6 mm. 5. Pokrywa górna wyposażona w dwa lub trzy otwory wrzutowe. 6. Zabezpieczenie antykorozyjne - ocynkowany. 7. Na spodzie pojemnika płozy - przyspawane dwa ceowniki. 8. Możliwość opróżniania przez śmieciarkę SM - 11. 9. Wymiary - dolne 1420 mm. x 1160 mm. 10. Wysokość - 1480 mm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Oświadczenie wykonawcy o fabrycznie nowych - z 2011 r. pojemnikach i kontenerach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - ZAKRES DZIAŁANIA URZĘDU MIEJSKIEGO - Spółki prawa handlowego - ogłos
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sandomierz Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PGKiM Sandomierz Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 



Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
ikona pliku do pobraniaZał. nr 1.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 2.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 3.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 4.
Informacja zatwierdzona przez dnia 22.08.2011
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 22.08.2011. Wygasa 30.08.2011. Odsłon 51334, Wersja 1