Przetarg (wygasły...)

Zamawiającym jest:                                                                                      

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu
Sp. z o.o.

Ul. Przemysłowa 12

27 – 600 Sandomierz

Nr tel. +48 15/ 832 28 44, 832 36 79

Nr fax  +48 15/ 832 28 76

e-mail: sekretariat@pgkim.nazwa.pl

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie  art.11 ust.8  Prawa zamówień publicznych.

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 500 t soli do zimowego utrzymania dróg.

Sól drogowa o zawartości 97-98% NaCl z antyzbrylaczem.

Gruboziarnista – od 2,00 mm grubości.

Sól drogowa – 450 t  luzem,  50 t w workach na paletach.

 

Kod CPV   34927100-2   Sól drogowa.

 

 

 

Miejsce dostawy Sandomierz ul. Przemysłowa 12

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Spółki –w pokoju nr  20 lub przesyłką  pocztową w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 –14.00.

Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie SIWZ: http://bip.um.sandomierz.pl ® ZAKRES DZIAŁANIA URZĘDU MIEJSKIEGO --- Spółki prawa handlowego ® ogłoszenia o przetargach

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2  oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1             – Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U.
z 2007 r. Nr.223  poz. 1655 z  późniejszymi zmianami ) .
Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ. Spełnią wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zawarte w SIWZ . Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów    ( spełnia – nie spełnia ).

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

 

Termin składania ofert pisemnych w sekretariacie PGKiM  w Sandomierzu
 Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 12 upływa dnia 18.02.2010 r. o godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi dnia  18.02.2010 r. godz. 1030  w w/w siedzibie zamawiającego .

Termin realizacji zamówienia:

- Pierwsza dostawa – 200 ton soli luzem termin dostawy do 7 dni od daty podpisania

  umowy.

- Druga dostawa - 250 ton soli  luzem oraz 50 ton soli w workach na paletach
 od 15 do 31  października 2010 r.

 

Termin związania  ofertą – 30 dni.

Wadium nie jest wymagane

Kryterium oceny ofert i ich znaczenie :

- cena 100 %

Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami w dni robocze             od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 :

  1. Grzegorz Gawron                                            (0-15) 832-25-61   
  2. Tadeusz Ślusarz                                               (0-15) 832-28-44                
  3. Marek Fajfer                                                     (0-15) 832-33-12    

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu 09.02.2010 r.

 

       



Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
ikona pliku do pobraniaZał. nr 1.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 2.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 3.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 4.
Informacja zatwierdzona przez Wojciech Przułucki dnia 09.02.2010
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 09.02.2010. Wygasa 18.02.2010. Odsłon 51334, Wersja 1