Przetarg (wygasły...)

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sandomierzu ul Przemysłowa 12 ogłasza przetarg nieograniczony na :

Przedmiot zamówienia : Zakup i dostawa przyczepy do transportu kontenerów
Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy do transportu
kontenerów.

Charakterystyka techniczna :
1. Rama podwozia wykonana z lekkiej konstrukcji stalowej o podwyższonej wytrzymałości, dwukrotnie śrutowana , zabezpieczona antykorozyjnie.
2. Platforma ładunkowa: do przewozu kontenerów – DIN 30722
-bieżnica wykonana jako płozy umożliwiające transport o długości max. 7 000 mm
-blokady kontenera pneumatyczne
-dodatkowa blokada mechaniczna
3. Instalacja elektryczna 24V wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami
-światła tylne zespolone ze światłami cofania , przeciwmgielnymi
kierunkowskazami oświetlenia tablicy rejestracyjnej wmontowane w tylny
zderzak
-tablice odblaskowe
-boczne światła obrysowe
4. Osie – zawieszenia:
-2 osie BPW nośność 9t każda
- zawieszenie pneumatyczne z zaworem poziomowania
5. Hamulce bębnowe BPW
- dwuprzewodowy pneumatyczny system hamulcowy zgodny z przepisami
UE:
- hamulec parkingowy
- system EBS na dwie osie
6. Koła :
- opony bliźniacze 265/70 R19,5
- felgi stalowe
7. Dyszel prosty z uchem o średnicy 40 mm
- długość dyszla 2700 mm
- sprężyna utrzymująca dyszel w pozycji przy odłączonej przyczepie
8. Wyposażenie:
- winda koła zapasowego z kołem zapasowym
- zabezpieczenia boczne zgodnie z wymogami UE
- błotniki z tworzywa
- odbojniki tylne gumowe
- plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem( klucz do kół,
trójkąt ostrzegawczy , kliny pod koła )
- gaśnica ze skrzynką
- pakiet ADR
9. Przyczepa fabrycznie nowa -2009 r.
10. Certyfikat zgodności CE


Kod CPV – 34223300-9


Miejsce dostawy Sandomierz ul. Przemysłowa 12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Spółki –w pokoju nr 20 lub przesyłką pocztową w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 –14.00.
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie SIWZ: http://bip.um.sandomierz.pl  podmioty gospodarcze własne i zależne  ogłoszenia o przetargach
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 – Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz spełniający wymogi zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów ( spełnia – nie spełnia ).
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Termin składania ofert pisemnych w sekretariacie Spółki upływa dnia 18.09.2009 r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.09. 2009 r. godz. 1030 w siedzibie zamawiającego./ sekretariat /
Termin realizacji zamówienia:
- cztery tygodnie od daty podpisania umowy








Termin związania ofertą – 30 dni.
Wadium nie jest wymagane
Kryterium oceny ofert i ich znaczenie :
- cena 100 %

Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 :
1. Grzegorz Gawron (0-15) 832-26-61
2. Tadeusz Ślusarz (0-15) 832-28-44
3. Marek Fajfer (0-15) 832-33-12
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 31.08.2009 r.




Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
ikona pliku do pobraniaUmowa
ikona pliku do pobraniazał. nr 1.
ikona pliku do pobraniazał. nr 2.
Informacja zatwierdzona przez Wojciech Przułucki dnia 01.09.2009
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 01.09.2009. Wygasa 18.09.2009. Odsłon 51334, Wersja 2