Przetarg (wygasły...)

Sandomierz: Dostawa samochodu specjalistycznego - hakowca
Numer ogłoszenia: 229921 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. , ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8322844, faks 015 8322876.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalistycznego - hakowca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja techniczna samochodu przeznaczonego do przewozu kontenerów o dopuszczalnej masie całkowitej 16 ton. SPECYFIKACJA POJAZDU- FABRYCZNIE NOWY 2010 rok Główne elementy pojazdu Ciężar całkowity do 18 t Typ podwozia 4x2 Szyba w tylnej ścianie kabiny Kabina dzienna Norma emisji spalin EURO 5 Silnik 240 - 250 KM , Euro 5 Hamulec silnikowy klapowy na wydechu Skrzynia biegów manualna Sprzęgło jednotarczowe Rozstaw osi 3700 - 3800 mm Nośność przedniego zawieszenia 6.300 kg Przednie zawieszenie resory paraboliczne wzmocnione Nośność tylnego zawieszenia 10.900 kg Tylne zawieszenie resory paraboliczne wzmocnione Tylny stabilizator Zamontowana skrzynka narzędziowa z boku pojazdu Przeznaczenie pojazdu Szerokość pojazdu 2600 mm Kierownica z lewej strony Elementy podwozia Hamulce tarczowe Grubość profilu ramy 8 mm Wysokość przekroju ramy 220mm Poprzeczka kończąca ramę 2 akumulatory, 170 Ah Wydech pionowy lewa strona Zbiornik paliwa z prawej strony-130 l ,tworzywo sztuczne Koło zapasowe mocowane tymczasowo na ramie Jeden klin pod koła Długość tylnego zwisu 1000 - 1100 mm Hak holowniczy do przyczepy Tylna belka z układem otworów Tylna belka przeciwnajazdowa stalowa Przeciwrozbryzgowe chlapacze przednie Przedni zaczep do holowania Odblaskowe tablice wyróżniające Klosze tylnych lamp osiatkowane Wspornik tylnej lampy zintegrowany z tylną belką Tylna belka mocowana transportowo z oświetleniem Koła i opony Koło zapasowe oś przednia - 1 szt. Opony 11R22.5 L - 7 szt. Elementy układu napędowego Układ ochrony silnika Wlot powietrza wysoki z boku kabiny Jednostopniowy filtr powietrza Alternator 24V, 100 A Podgrzewany filtr paliwa Urządzenie rozruchowe silnika Utrzymywanie zwiększonej prędkości obrotowej silnika Ręczne sterowanie prędkością obrotową silnika Przystawka odbioru mocy Wewnętrzne wyposażenie kabiny Fotel kierowcy komfortowy z pasem zintegrowanym Podwójny fotel pasażera Schowek z siatką nad przednią szybą Klimatyzacja manualna Publikacje i wyświetlacz w jez. polskim Szyby barwione Dodatkowe okno z tyłu kabiny Blokowanie drzwi manualne Podświetlane stopnie wejściowe Elektryczna regulacja przednich reflektorów Zestaw wskaźników standardowy Gniazdko 12 i 24 V na tablicy wskaźników Ręczne sterowanie podnośniki szyb Immobilizer Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu 90dB Gaśnica polska Jeden trójkąt ostrzegawczy Ogranicznik prędkości do 90 km/h Podnośnik 10 tonowy Gumowe dywaniki podłogowe Mechanicznie regulowane koło kierownicy Zewnętrzne wyposażenie kabiny Zawieszenie kabiny na tulejach gumowych przód/tył Lusterko zewnętrzne z przodu kabiny Lusterka zewnętrzne podgrzewane ręcznie sterowane Kolor kabiny - Pomarańcz Lampa zespolona na dachu kabiny ( ostrzegawcza ) Podwozie fabrycznie nowe 2010 r. URZĄDZENIE HAKOWE Zabudowa- urządzenie hakowe 1. Przeznaczona do załadunku, transportu i rozładunku kontenerów o ciężarze całkowitym nie mniejszym niż 9000kg (masa ładunku wraz z kontenerem) 2. Długość całkowita urządzenia min. 4.400mm 3. Wysokość haka 1.200mm 5. Sterowanie pneumatyczne z kabiny kierowcy oraz awaryjnie mechaniczne poprzez cięgna umieszczone na ramie hakowca 6. Zakres obsługiwanych kontenerów: długość od 3.300 do 4.500mm 8. Rozstaw rolek najazdowych 1030mm 9. Rolki najazdowe osadzone na niezależnej osi w stosunku do osi ramy tylnej 10. Hydrauliczny mechanizm blokujący kontener na samochodzie 11. Rama nośna oraz profile urządzenia wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości 12. Rok produkcji urządzenia hakowego 2010 Dokumentacja: - Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji (instrukcja obsługi, charakterystyka techniczna urządzenia, instrukcja BHP, instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw wykaz części zamiennych, karta gwarancyjna urządzenia) - Deklaracja zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń - Dziennik Konserwacji - Po uzyskaniu pełnomocnictwa rejestracja urządzenia w UDT - Przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia. - Dokumentacja umożliwiająca rejestracje pojazdu (homologacja lub świadectwo badania jednostkowego) Gwarancja: - okres gwarancji 24 miesiące - Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obejmujący cały kraj Dodatkowe wymagania Zamawiającego: - Dostawca zobowiązany jest dołączyć do oferty uprawnienia Dostawcy z Urzędu Dozoru Technicznego do napraw i modernizacji dźwigników tłokowych. Dostawa urządzenia hakowego z podwoziem do 10.11.2010 r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6, 34.14.45.11-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o o O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 - Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. z 2010 r.nr 113 poz.759) . Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ. Spełnią wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zawarte w SIWZ . Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów ( spełnia - nie spełnia ).

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

specyfikacja techniczna na przedmiot zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - ZAKRES DZIAŁANIA URZĘDU MIEJSKIEGO --- Spółki prawa handlowego - ogłos
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sandomierz Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat PGKiM Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 



Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
ikona pliku do pobraniaZał. nr 1.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 2.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 3.
ikona pliku do pobraniazał. nr 4.
Informacja zatwierdzona przez Wojciech Przułucki dnia 25.08.2010
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 25.08.2010. Wygasa 02.09.2010. Odsłon 51335, Wersja 1