Remont i modernizacja istniejącej nawierzchni asfaltowej (wygasły...)

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sandomierzu ul Przemysłowa 12 ogłasza przetarg nieograniczony na :

Przedmiot zamówienia: Remont i modernizacja istniejącej nawierzchni asfaltowej na terenie bazy PGKiM Sp. z o.o. w Sandomierzu ul . Przemysłowa 12


Określenie przedmiotu zamówienia.
Zamówienie obejmuje Remont i modernizacja istniejącej nawierzchni asfaltowej na terenie bazy PGKiM Sp. z o.o. w Sandomierzu ul. Przemysłowa 12
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót-kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ


Kod CPV-45233223-8

Miejsce realizacji zamówienia Sandomierz ul. Przemysłowa 12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Spółki –w pokoju nr 20 lub przesyłką pocztową w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 –14.00.
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie SIWZ: http://bip.um.sandomierz.pl  podmioty gospodarcze własne i zależne  ogłoszenia o przetargach
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 – Ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późniejszymi zmianami) oraz spełniający wymogi zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów ( spełnia – nie spełnia ).
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



Termin składania ofert pisemnych w sekretariacie Spółki upływa dnia 27.05.2009 r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.05.2009 r. godz. 1030 w siedzibie zamawiającego./ sekretariat /
Termin realizacji zamówienia do 15.06.2009 r.

Termin związania ofertą – 30 dni.
Wadium nie jest wymagane
Kryterium oceny ofert i ich znaczenie :
- cena 100 %
Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 :
1. Grzegorz Gawron (0-15) 832-26-61
2. Andrzej Bednarczyk (0-15) 832-28-44
3. Tadeusz Ślusarz (0-15) 832-28-44
4. Adam Dull (0-15) 832-28-44
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 06.05.2009 r.




Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
ikona pliku do pobraniaZał. nr 1.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 2.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 3.
ikona pliku do pobraniaProjekt konstrukcji
ikona pliku do pobraniaProjekt opis
ikona pliku do pobraniaProjekt przekrój
ikona pliku do pobraniaProjekt zagospodarowanie
Informacja zatwierdzona przez Wojciech Przułucki dnia 06.05.2009
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 06.05.2009. Wygasa 26.05.2009. Odsłon 51334, Wersja 1