Przetarg (wygasły...)

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sandomierzu ul Przemysłowa 12 ogłasza przetarg nieograniczony na :
Dostawa urządzeń i materiałów do monitoringu oraz ich montaż i uruchomienie monitoringu i sterowania na:

1. ujęciu wody pitnej (8 studni głębinowych) – „Romanówka”
2. rurociągu dosyłowym na odcinku: Romanówka – Sandomierz
3. siedmiu odejściach od rurociągu dosyłowego
4. dwóch zbiornikach na wodę w Sandomierzu
5. hydroforni w Sandomierzu

Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu i sterowania w trybie automatycznym z możliwością przejścia w tryb ręczny na ujęciach wody dla miasta Sandomierza (Romanówka gm. Dwikozy – 8 studni głębinowych), rurociągu dosyłowym, siedmiu odejściach z rurociągu głównego oraz 2 zbiornikach na wodę po 3000 m3 i hydroforni w oparciu o dwukierunkową transmisję danych w trybie on-line z wykorzystaniem technologii GPRS z możliwością podłączenia następnych obiektów.


Kod CPV – 29821100 - 1

Miejsce dostawy Sandomierz ul. Przemysłowa 12

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Spółki –w pokoju nr. 20 lub przesyłką pocztową w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 –14.00.
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie SIWZ: http://bip.um.sandomierz.pl  podmioty gospodarcze własne i zależne  ogłoszenia o przetargach
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 – Ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U Nr.19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełniający wymogi zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów ( spełnia – niespełnia ).
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Termin składania ofert pisemnych w sekretariacie Spółki upływa dnia 21.10.2008 r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.10. 2008 r. godz. 1030 w siedzibie zamawiającego./ sekretariat /
Termin realizacji zamówienia:
Termin związania ofertą – 30 dni.
Wadium nie jest wymagane
Kryterium oceny ofert i ich znaczenie :
- cena 100 %
Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 :
Grzegorz Gawron – tel. (0–15 ) 832–25–61
Kazimierz Stolarski – tel. (0-15 ) 832 -29- 42
Janusz Bartosik – tel. (0 -15) 832–28–44

Ogłoszenie przekazano na portal UZP
w dniu 02.10.2008 r.



Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
ikona pliku do pobraniaZał. nr 1.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 2.
ikona pliku do pobraniaZał. nr 3.
Informacja zatwierdzona przez Wojciech Przułucki dnia 02.10.2008
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 02.10.2008. Wygasa 20.10.2008. Odsłon 51335, Wersja 2