- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia o wynikach przetargów
„Infrastruktura Systemy Monitorowania Bezpieczeństwa w Miejscach Publicznych” (wygasły...)
RZP.271.1.8.2020.JPA Sandomierz, 2020-12-07
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotycząca postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Infrastruktura Systemy Monitorowania Bezpieczeństwa w Miejscach Publicznych”.
Zamawiający – Gmina Sandomierz działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne i faktyczne
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 11:00 dnia 07.12.2020r., nie wpłynęła żadna oferta.
Zatwierdził
Burmistrz Sandomierza
Marcin Marzec
powrót...
POBIERZ ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - SKAN
POBIERZ ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 07.12.2020. Wygasa 21.12.2020. Odsłon 147, Wersja 1