„Infrastruktura Systemy Monitorowania Bezpieczeństwa w Miejscach Publicznych” (wygasły...)

RZP.271.1.8.2020.JPA                                                                                                         Sandomierz, 2020-12-07

 

 

                                                                     ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotycząca postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Infrastruktura Systemy Monitorowania Bezpieczeństwa w Miejscach Publicznych”.

 

 

Zamawiający – Gmina Sandomierz działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

                                                                              Uzasadnienie prawne i faktyczne

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 11:00 dnia 07.12.2020r., nie wpłynęła żadna oferta.

 
                                                                                                      Zatwierdził
                                                                                               Burmistrz Sandomierza
                                                                                                  Marcin Marzec


powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 07.12.2020
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 07.12.2020. Wygasa 21.12.2020. Odsłon 147, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony