„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Sandomierz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od (wygasły...)

Or.271.1.10.2018.JPA                                                                                        Sandomierz, 2018-06-18

 

 

                                                      ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 

 

          Zamawiający – Gmina Sandomierz zawiadamia o unieważnieniu postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie zadania pn.: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Sandomierz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od   01 lipca 2018 r. do 30 czerwca 2022 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych              (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.).W postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert została złożona jedna oferta, w której zaproponowano (cenę) opłatę ryczałtową brutto: 599 760,00 zł za cały okres obowiązywania umowy tj. 48 miesięcy dla 21 podmiotów (jednostek budżetowych) biorących udział w zamówieniu.Cena jedynej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – kwotę brutto 300 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do kwoty podanej w ofercie tj. 599 760,00 zł.

 


powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 18.06.2018
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 18.06.2018. Wygasa 02.07.2018. Odsłon 543, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony