Wpisanie do rejestru wyborców

 

Wpisanie do rejestru wyborców



Wymagane dokumenty:

Wniosek strony o wpisanie jej do rejestru wyborców na terenie miasta Sandomierza



Miejsce złożenia dokumentów:

Wydział Spraw Obywatelskich, Plac Poniatowskiego 3, I piętro, pokój nr 22-23,

telefon (15) 644-01-13



Opłaty:

Nie pobiera się opłaty skarbowej.



Termin i sposób załatwienia:

W terminie 3 dni. Sprawa rozstrzygana jest w formie decyzji administracyjnej.



Podstawa prawna:

art. 19 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2011 r., Nr 21, poz. 112 ze zm.)


Tryb odwoławczy:

Od decyzji odmawiającej wpisania do rejestru przysługuje stronie prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego w Sandomierzu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Sandomierza w terminie 3 dni od daty otrzymania decyzji.



Inne informacje:

Wyborcy zameldowani na pobyt stały w Sandomierzu wpisani są z urzędu do rejestru wyborców Urzędu Miasta Sandomierza.
Wyborcy, którzy zamieszkują na terenie Sandomierz bez zameldowania na pobyt stały, mogą być wpisani do rejestru wyłącznie na swój wniosek.
Wyborcy stale zamieszkali w Sandomierz pod innym adresem aniżeli adres ich zameldowanie na pobyt stały w Sandomierz, wyborcy nigdzie nie zamieszkali,
a przebywający na terenie Sandomierza, mogą być wpisani do rejestru wyborców, pod adresem faktycznego zamieszkania.
Wyborca może być wpisany tylko do jednego rejestru wyborców.



Pliki do pobrania:

WNIOSEK O WPISANIE WYBORCY DO REJESTRU WYBORCÓW

DEKLARACJA ZAWIERAJĄCA INFORMACJE NIEZBĘDNE DO WPISANIA DO REJESTRU WYBORCÓW


Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 20.03.2013 11:09
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 20.03.2013 11:09. Odsłon 1758, Wersja 2ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  z 11  
Początek strony