Wykaz prowadzonych ewidencji, rejestrów
przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Słowackiego 17a
oraz przez jednostki organizacyjnie podległe Ośrodkowi -
świetlice socjoterapeutyczne i Środowiskowy Dom Samopomocy.

Lp.

Symbol klasyfikacji zgodnie z instrukcja kancelaryjną

Nazwa ewidencji

Sposób udostępniania

Nazwa sekcji, telefon, e-mail, pokój

1

81311-2

Rejestr wydanych decyzji w sprawach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych

Rejestr częściowo jawny, udostępniany na pisemny, umotywowany wniosek- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) oraz na zasadach określonych:

· w art. 50 ustawy z dnia 19.08.1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 94 Nr 111 poz. 535)

· art. 100 ust. 1 ustawy z dnia 12.03.2004 r. (Dz. U. Nr 64 poz. 593 ze zm. )

pokój Nr 3 , sekcja usług opiekuńczych

ul. Słowackiego 17a, tel. 0-15 832-29-04 wew. 15

2

3010

Opracowania i materiały dotyczące planu budżetu OPS

Rejestr jawny, do wglądu na wniosek

sekcja finansowa

ul. Słowackiego 17a pokój Nr 9 tel. 0-15 8322904 wew. 19

3

3014

Budżet OPS i jego zmiany

Rejestr jawny, do wglądu na wniosek

Sekcja finansowa ul. Słowackiego 17a, pokój Nr 9 tel. 0-15 8322904 wew. 19

4

3364

Inne sprawy dotyczące księgowości

Rejestr jawny, na wniosek do wglądu

5

3029

Roczne sprawozdania i analizy budżetu

Rejestr jawny, do wglądu na wniosek

6

3021

Rozliczenie dochodów i wydatków jednostki

Rejestr jawny do wglądu na wniosek

7

3343

Rozliczenie podatku dochodowego od osób fizycznych

Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami)

8

3344

Ustalanie i odprowadzanie składek pracowników

Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych (( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami)

9

3333

Zaświadczenia o wysokości zarobków

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami)

10

3330

Dokumentacja służąca sporządzaniu list płac

Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami)

Sekcja finansowa ul. Słowackiego 17a pokój nr 9 tel. 0-15 832 2904 wew. 19

11

3028

Sprawozdawczość budżetowa

Rejestr jawny, do wglądu na wniosek

5

81273

 

Świadczenia z funduszu alimentacyjnego.

Ewidencja częściowo do wglądu - na pisemny umotywowany wniosek zainteresowanego -ustawa o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 Nr 101, poz..926 ze zm.) i ustawa z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2009r. nr 1 poz. 7 z późn. zm.)

Sekcja świadczeń rodzinnych ul. Słowackiego 17a

pokój Nr 2 tel. 0-15 8322904 wew. 12

12

81277

 

Jednorazowa zapomoga z tytułu urodzenia dziecka

Ewidencja częściowo do wglądu na pisemny, umotywowany wniosek zainteresowanego -ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002 r. z późn. zmianami)

13

81276

 

Świadczenia pielęgnacyjne

14

81274

 

Zasiłki pielęgnacyjne

15

81275

 

Zasiłki rodzinne z dodatkami

16

DM/81271

 

Dodatki mieszkaniowe

Rejestr częściowo do wglądu na pisemny, umotywowany wniosek zainteresowanego -ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002 r. z późn. zmianami)

Rejestr jawny jedynie dla zarządców budynku na zasadach określonych w art. 7 ust. 7 ustawy z dnia 21.06.2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. Nr 71 poz.734 z 2001r. z późn.zm.)

Sekcja dodatków mieszkaniowych , pokój 3 tel. 8322904 wew. 15

17

81272

Rejestr decyzji na zasiłki celowe w ramach "pomoc państwa -posiłek -zasiłek pieniężny"

Ewidencja częściowo do wglądu na pisemny, umotywowany wniosek zainteresowanego -ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami oraz art. 100 ust. 1 ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej

Pokój Nr 7, sekcja świadczeń Sandomierz ul. Słowackiego 17a

tel. 0-15 832 29 04

wew. 17

18

8122

Rejestr decyzji na zasiłki stałe

19

8130

Ewidencja przeprowadzonych wywiadów środowiskowych

20

8121

Rejestr wydanych decyzji na zasiłki celowe

pokój Nr 4, sekcja dodatków mieszkaniowych, Sandomierz ul. Słowackiego 17a, tel. 0-15 8322904 wew. 11

 

21

8123

Rejestr decyzji na zasiłki okresowe

22

0152

Ewidencja wydanych zarządzeń wewnętrznych Dyrektora OPS

Ewidencja jawna, do wglądu na wniosek

Pokój nr 6, sekcja organizacyjna

Ul. Słowackiego 17a,

tel. 0-15 832 29 04

wew. 23

 

23

0121

Statuty i regulaminy organizacyjne

Ewidencja jawna: BIP, do wglądu na wniosek

24

0561

Skargi i wnioski

Ewidencja częściowo do wglądu na pisemny, umotywowany wniosek zainteresowanego -ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami)

Pokój nr 6 , sekcja organizacyjna ul. Słowackiego 17a

tel. 0-15 832 29 04

wew. 23

jolgaw@interia.pl

25

0813

Środki ewidencji i kontroli obiegu dokumentów

Rejestr jawny, na wniosek do wglądu

Pokój nr 10 ul. Słowackiego 17a, Sandomierz

26

0820

Wykaz spisów zdawczo- odbiorczych

Rejestr jawny, do wglądu na wniosek

Pok. Nr 3 ul. Słowackiego 17a, Sandomierz,

27

0821

Spisy zdawczo -odbiorcze przekazywanej dokumentacji do archiwum

Rejestr jawny, do wglądu na wniosek

Pok. 3 ul. Słowackiego17a

28

8131

Rejestr decyzji kierujących do jednostek organizacyjnych pomocy społecznej

Ewidencja częściowo do wglądu na pisemny, umotywowany wniosek zainteresowanego -ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami) oraz w stosunku do osób z zaburzeniami psychicznymi na zasadach określonych w art. 50 ustawy z dnia 19.08.1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 1994 r. Nr 111 poz. 535)

Pokój Nr 10 ul. Słowackiego 17a, Sandomierz tel. 0-15 8322904 wew. 20 oraz Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Katedralna 5, Sandomierz w ramach wykonywanych zadań

tel. 0-15 8320521

sds.sandomierz@gmail.com
 

29

8125

Rejestr decyzji na pomoc rzeczową

Ewidencja częściowo do wglądu na pisemny, umotywowany wniosek zainteresowanego -ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami

Pokój nr 10

ul. Słowackiego 17a, Sandomierz, tel. 0-15 8322904 wew.20

30

8172

Ewidencja dzieci uczęszczających do świetlicy oraz dokumentacji z ich pobytu w świetlicy

Ewidencja częściowo do wglądu na pisemny, umotywowany wniosek zainteresowanego -ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 101 po. 926 z 2002 r. z późn. zmianami

Świetlica Przystań ul. Słowackiego 15

Tel. 0-15 8332975

Świetlica Bajka ul. Portowa 24

Tel. 0-15 6445890

31

0210

Sprawozdawczość własna

Ewidencja jawna, do wglądu , na wniosek

Ewidencja prowadzona jest przez każda z sekcji w ramach nadzorowanych spraw oraz przez świetlicę Bajka ul. Portowa 24

tel. 644 58 90

32

1630

Rejestr wypadków przy pracy

Rejestr częściowo jawny, z wyłączeniem danych osobowych

Służba BHP, pok 4, tel. 0158322904 wew.11

 

ZMIANY W BIP - PO USTALENIACH Z KIEROWNIKAMI SEKCJI I PRACOWNIKAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ

M.Sz. 2009-06-08