Ośrodek Pomocy Społecznej w
Sandomierzu
ul.
Słowackiego 17A
27-600
Sandomierz
informuje, że w dniu 21.07.2015 r. o godz. 11:30
odbyło się otwarcie ofert postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego
na podstawie art. 5a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.
U.2013,poz.907z późn. zmian.) zwanej dalej ustawą na
ŚWIADCZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ – KURSU ZAWODOWEGO
DLA KLIENTÓW OPS Sandomierz – UCZESTNIKÓW PROJEKTU
SYSTEMOWEGO
pn. „Będę pracownikiem”, numer postępowania: 2/2015
W wyniku postępowania wyłoniono Wykonawcę:
Ośrodek
Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR
ul.
Partyzantów 9
22-400
Zamość
z którym w
dniu 28.07.2015 r. podpisano umowę na świadczenie usługi.
Pełna
informacja o podpisaniu umowy do pobrania tutaj.
____________________________________________________________________________________________
Ośrodek Pomocy Społecznej w
Sandomierzu
27-600 Sandomierz, ul. Słowackiego 17A
tel./fax.(15)832 29 04
zaprasza do składania ofert
na realizację usługi szkoleniowej:
Kursu Zawodowego dla klientów OPS
Sandomierz –
Uczestników Projektu systemowego pn.
„Będę pracownikiem”
Numer
referencyjny: 1/PN/2015
Sandomierz,
dnia 16.07.2015 r.
INFORMACJA
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Ośrodek Pomocy Społecznej w
Sandomierzu, ul. Słowackiego 17A, 27-600 Sandomierz, informuje, że w dniu 07.07.2015 r. o godz. 11:15 odbyło się otwarcie ofert postępowania o
zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „ŚWIADCZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ – KURSU
ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW OPS Sandomierz – UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn.
„Będę pracownikiem””, numer
postępowania: 1/PN/2015.
Wypełniając
zobowiązania wynikające z postanowień ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Zamawiający
informuje, iż postanowiono unieważnić
powyższe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ww. ustawy,
ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego, co prowadzi do niemożności dokonania właściwego wyboru
najkorzystniejszej oferty.
W
postępowaniu wpłynęły 4 oferty w rozpiętości cenowej od 16 810 zł do
58 000,00 zł.
W
związku z tym, iż Wykonawcy w ocenie Zamawiającego w niewłaściwy sposób
odczytali intencje Zamawiającego co do sposobu spełnienia świadczenia usługi, w
szczególności do zapewnienia materiałów do zajęć praktycznych na dwóch
realizowanych szkoleniach, Zamawiający postanawia unieważnić ww. postępowanie
oraz dokonać poprawienia opisu przedmiotu zamówienia i powtórzyć je na zasadach
określonych w art. 5a ustawy odnoszącym się do usług o charakterze niepriorytetowym. W związku z powyższym zostaną Państwo
zaproszeni do złożenia oferty w powtórzonym postępowaniu, które zostanie
również ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w dniu
16.07.2015 r.
Grażyna
Łebek
Dyrektor
Ośrodka Pomocy Społecznej
w
Sandomierzu
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Sandomierz:
ŚWIADCZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ - KURSU ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW OPS Sandomierz
- UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. Będę pracownikiem
Numer ogłoszenia: 157064 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu , ul. Słowackiego 17A, 27-600
Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 832 2904, faks 0-15 832 2904.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.sandomierz.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ - KURSU ZAWODOWEGO DLA
KLIENTÓW OPS Sandomierz - UCZESTNIKÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. Będę
pracownikiem.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje
przeprowadzenie 2 kursów zawodowych w ilości 220 godzin dydaktycznych ogółem na
grupę 12 osobową: Kurs zawodowy nr 1 - Technolog robót wykończeniowych w
budownictwie (110 godz.) - I grupa szkoleniowa - 6 osób w terminie lipiec -
sierpień 2015r. Kurs zawodowy nr 2 - Kosmetyczka z wizażem i stylizacją
paznokci (110 godz.) - I grupa szkoleniowa - 6 osób w terminie lipiec -
sierpień 2015r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w
załączniku nr 1..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień
uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50%
zamówienia podstawowego
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2015.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne
zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez
Wojewódzki Urząd Pracy.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane
należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,
że wykonał: - 2 szkolenia grupowe związane z budownictwem - 2 szkolenia
grupowe związane z kosmetologią Szkolenie grupowe to szkolenie dla
minimum 6 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych
szkoleń: minimum 50.000,00 złotych. Do każdej pozycji wykazu musi być
załączony dowód potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający
uzna za równoważną usługę szkoleniową pod względem programowym jeżeli w
jej zakresie będzie zrealizowany program pod względem tematycznym i
czasowym w 70% zgodny z programem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania pełnej dokumentacji z
wykazanych usług szkoleniowych jeżeli poweźmie wątpliwości do wykazanych
szkoleń (dzienniki zajęć, kopie wydanych zaświadczeń, listy obecności,
itp.).
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykazu narzędzi,
wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w
celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami; Wymagania minimalne w wykazie poza informacją o podstawie
dysponowana, należy podać; 1. Technolog robót wykończeniowych w
budownictwie Zestaw do prezentacji multimedialnych (projektor
multimedialny + laptop + ekran) Taczki Drabiny Młot pneumatyczny
Betoniarka Rusztowanie typu warszawski Sprzęt drobny(łopaty, packi,
kielnie, poziomnice, łaty, wałki, pędzle, szpachelki, wiadra, itp.) 2.
Kosmetyczka z wizażem i stylizacją paznokci Zestaw do prezentacji multimedialnych
(projektor multimedialny+ laptop + ekran, wizualizer)
Zestaw audiowizualny (telewizor + odtwarzacz DVD) Taborety kosmetyczne +
Stolik do manicure z szafką na stopkach (komplet) Leżanki kosmetyczne
Fotele kosmetyczne Lampa do manicure Podgrzewacz parafiny do pielęgnacji
dłoni i stóp Zestaw do manicure (tipsy, gilotynka do tipsów, pilniki,
płyn akrylowy, proszek akrylowy, żele, kleje, płyny odtłuszczające,
zmywacze, pędzle, lakiery, brokaty itp.) Kosmetyki do zabiegów na ciało i
środki do sterylizacji oraz dezynfekcji (komplet) (m.in.: gąbki, waciki,
pincety, parafiny, paski do depilacji, henny oraz o różnym działaniu:
kremy, mleczka, toniki, balsamy, peelingi, żele, oliwki, płatki pod oczy,
maseczki, serum, żele do ultradźwięków itp.) Kosmetyki do nauki wizażu
(cienie do powiek, błyszczyki do ust, kredki do ust i oczu, pomadki,
korektory, fluidy, pudry, róże, masakry, eyelinery,
sztuczne rzęsy - zestaw) Profesjonalny zestaw pędzli do nauki malowania
(komplet) Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć na
warsztatach i szkoleniu został określony w warunkach ogólnych i w oparciu
o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu
następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego
dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z
ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC (minimalne
wymagania lokalowe to jedna sala dydaktyczna dla minimum ilości osób
wskazanych na kursie/szkoleniu oraz jedno pomieszczenie gospodarcze, dwa
sanitariaty WC (żeński i męski). Wykonawca jeżeli nie posiada własnej
bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą dokument (np.
umowa najmu), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres
realizacji zamówienia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz osób, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie należy
rozumieć udział, jako wykładowca/trener w dwóch zakończonych szkoleniach
grupowych) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami -
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego
nie mniej niż; Wymagania minimalne kadry dydaktycznej 1. Technolog robót
wykończeniowych w budownictwie Minimum 2 osoby z doświadczeniem w
prowadzeniu zajęć z zakresu technologii robót wykończeniowych w
budownictwie. Minimum 1 osoba musi posiadać wykształcenie wyższe
budowlane. Każda ze wskazanych osób musi posiadać przygotowanie
pedagogiczne.; 2. Kosmetyczka z wizażem i stylizacją paznokci Minimum 2
osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu kosmetologii, wizażu
i stylizacji paznokci. Minimum 1 osoba z wykształceniem wyższym w
zakresie kosmetologii lub dermatologii. Każda ze wskazanych osób musi
posiadać przygotowanie pedagogiczne. Wykonawca nie może wykazać się tą
samą osobą do więcej niż jednego szkolenia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie należy przedłożyć informację banku
lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawioną
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 30 000,00 zł własnych środków lub
zdolność kredytową w tej samej wysokości. Jeżeli wykonawca, polega na
zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia
informacji, o której mowa w pkt. 7.2.4 dotyczącej tych podmiotów.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw
lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia
zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót
budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
- informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji
ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i
ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot,
który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów zgodnie z art. 26
ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z
wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. -
Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego
powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia wykonawcy
ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Z treści
przedstawionego dokumentu musi jasno wynikać; a) zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter
stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i
okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokument należy
złożyć w oryginale Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów
odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza
wykonawca lub ten podmiot.;
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem
podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena
oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Doświadczenie - 30
- 3 - Certyfikat w zakresie, jakości usług szkoleniowych
- 5
- 4 - akredytacja - 10
IV.3)
ZMIANA UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z
zapisami określonymi w SIWZ
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ops.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu 27-600 Sandomierz, ul. Słowackiego 17A.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 11:00, miejsce:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu 27-600 Sandomierz, ul. Słowackiego 17A
- w pokoju nr 10.
IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej:
Projekt Będe pracownikiem współfinansowany jest przez
Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
S p e c y f
i k a c j a I s t o t n y c h W a r u n k ó w Z a m ó w
i e n i a (SIWZ)
Załącznik
nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik
nr 2 Formularz ofertowy
Załącznik
nr 3 Oświadczenie
Załącznik
nr 4 Umowa
Załącznik
nr 5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń
Załącznik
nr 6 Wykaz osób
Załącznik
nr 7 Posiadanie wiedzy i doświadczenia - wykaz usług szkoleniowych
Załącznik
nr 8 Wykaz usług szkoleniowych wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat
Załącznik
nr 9 Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z
art. 24 ust. 2 pkt.5
2015-06-26