Sandomierz, 2016-02-19

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu

przy ul. Słowackiego 17a

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

INFORMATYK ( ½ etatu)

 

1. Wymagania niezbędne:

2)       obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;

3)       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4)     niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe;

5)     stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku;

6)     wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, zarządzania systemami IT, telekomunikacji i 4 letni staż pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie średnie techniczne z zakresu informatyki oraz co najmniej 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku;

7)     nieposzlakowana opinia;

 

 

 

2. Wymagania dodatkowe:

         umiejętność z zakresu diagnostyki, serwisowania i optymalizacji wydajności komputerów;

         znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną;

         komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność;

         mile widziane doświadczenie w obsłudze BIP;

         umiejętność tworzenia stron internetowych;

         mile widziane prawo jazdy kat B.

         znajomość systemów ochrony bezpieczeństwa danych i przepisów o ochronie danych osobowych

         podstawowa znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych, dodatków mieszkaniowych, itp.

         znajomość systemów operacyjnych Windows7/ 8, Windows XP, Windows NT/ serwer;

         wskazana znajomość oprogramowania dziedzinowego oraz umiejętność konfiguracji, aktualizacji, obsługi technicznej programów: Nemezis, Amazis, Helios, Płatnik, Radix FKB, Agema HR, Agema FK, Sygnity DM;

         znajomość systemów baz danych i umiejętność administrowania nimi SQL, Firebird;

 

 

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.

1.       Administrowanie siecią komputerową Ośrodka, w tym obsługa oprogramowania użytkowego przeznaczonego do realizacji świadczeń rodzinnych, zadań pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych, obsługi finansowej

2.       Nadzór nad funkcjonowaniem i upowszechnieniem platformy Emp@tia, udostępnienie w systemach dziedzinowych Nemezis, Amazis, Helios funkcjonalności systemu Emp@tia

3.       Nadzór nad właściwym połączeniem systemów informatycznych / systemów dziedzinowych do CSiZS w sposób zapewniający ich prawidłową komunikację

4.       Obsługa serwisowa i nadzór nad sprawnością komputerów, sieci i sprzętu biurowego,

5.       Administrowaniu stroną internetową Ośrodka i Biuletynu Informacji Publicznej,

6.       Prowadzenie ewidencji sprzętu i programów komputerowych,

7.        Dokonywanie oceny sprzętu technicznego urządzeń komputerowych oraz peryferyjnych, w tym ich konserwacja, współorganizowanie zakupu sprzętu i akcesoriów komputerowych,

8.       Obsługa serwisowa oprogramowania będącego w użytkowaniu Ośrodka.

9.       Dokonywanie napraw bieżących oraz usuwanie usterek sprzętu teleinformatycznego

10.    Nadzór nad funkcjonowaniem i upowszechnieniem platformy Empatia

11.    Pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych

12.    Inicjowanie i zarządzanie projektami informatycznymi realizowanymi w Ośrodku

13.    Bieżący nadzór nad eksploatacją systemów informatycznych w Ośrodku Pomocy Społecznej, a w szczególności administrowanie sieciowej wersji oprogramowania użytkowego, administrowanie sieciowym systemem operacyjnym, obsługa serwera i sprzętu sieci, nadanie użytkownikom końcowych uprawnień w zakresie podstawowym związanych z obsługą sieci i  serwera w OPS będących w obszarze działania, instalacja i konfiguracja oprogramowania pośredniego i użytkowego, administrowanie oprogramowaniem pośrednim i systemem operacyjnym, instalacja i konfiguracja oprogramowania pośredniego i bezpośredniego, odbieranie nowych wersji słowników centralnych oraz importowanie ich do systemu.

 

 

4.Informacja o warunkach pracy

1.Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze ½ etatu na czas określony, nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zakończenia naboru z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia umowy kolejnej na czas nieokreślony, także w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Po zaliczeniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zostanie zawarta umowa na czas określony lub nieokreślony.

 

2.Praca siedząca, przy komputerze w budynkach administrowanych przez Ośrodek, praca na różnych kondygnacjach.

3.Stanowisko związane z przemieszczaniem się między budynkami Ośrodka nie przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych.

4. Zadania realizowane na stanowisku wymagają przenoszenia i podnoszenia sprzętu.

 

5.Wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest wyższy niż 6 %.

 

6. Wymagane dokumenty:

1. Curriculum Vitae.

2. List motywacyjny.

3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

5. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu.

6. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku informatyka.

7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełnych praw publicznych.

8. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko informatyk.

10.W przypadku cudzoziemca dokumenty potwierdzające umiejętność języka polskiego określone w przepisach o służbie cywilnej.

 

 

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Sandomierzu przy ul. Słowackiego 17a pokój nr 10 (sekretariat) lub pocztą na adres j. w terminie do 03.03.2016  zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na informatyka”

2. Za datę doręczenia dokumentów do Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Słowackiego 17a przyjmuje się datę wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu.

3. Dokumenty doręczone do OPS po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.

4. Brak podpisu na oświadczeniach, CV, liście motywacyjnym, kwestionariuszu będzie uznawany za brak spełniania wymagań formalnych

5. z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci spełniający wymagania, którzy złożyli wszystkie wymagane dokumenty będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy lub telefonicznie.

6. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w OPS w Sandomierzu zostaną dołączone do jego akt osobowych.

7. Osoba wybrana w naborze do zatrudnienia zobowiązana jest w terminie 7 dni roboczych od powiadomienia o wyborze do przedłożenia w OPS oryginalnych dokumentów umożliwiających zawarcie umowy o pracę oraz zaświadczenia z KRS o niekaralności, pod rygorem uznania rezygnacji ze złożonej oferty pracy.

8. Dokumenty osób nie zatrudnionych w wyniku konkursu do odbioru w terminie 3 miesięcy. Po tym terminie zostaną zniszczone.

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.um.sandomierz.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na:

- przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 poz. 2135).