Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

ZEAS- Forma prawna, podstawy prawne:  

Jednostka Organizacyjna Gminy Sandomierz nieposiadająca osobowości  prawnej.

Uchwała Rady Miasta o utworzeniu ZEAS i jej zmiany:

Nr XXVI/244/2005 z dnia 6 lipca 2005 r. [pobierz]

Nr XXXVI/341/2006 z dnia 21 czerwca 2006 r. (zmieniająca) [pobierz]

Nr VII/29/2015 z dnia 25 lutego 2015 r. (zmieniająca)  [pobierz]

 

Statut ZEAS 2015 [pobierz]

Regulamin Organizacyjny ZEAS 2015  [pobierz]

 

1/ Dane adresowe:
ZESPÓŁ EKONOMICZNO – ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ

UL. Leona Cieśli 2,  27-600 Sandomierz

telefon  15 644-56-80 fax. 15 644-56-90

e-mail: ksiegowa@zeas.pilicka.pl

NIP: 864-184-56-98

REGON: 260036380

Przyjmowanie i załatwianie spraw: w godzinach pracy Zespołu od poniedziałku do piątku od 7.00-15.00.

Kierownictwo: 

Dyrektor  -  TAMARA SOCHA - wykształcenie wyższe

Główna Księgowa - BARBARA CZECH - wykształcenie wyższe

 

Do podstawowych uprawnień i obowiązków dyrektora Zespołu należy: 

1)     ustalanie wewnętrznej organizacji pracy Zespołu, a w szczególności określanie obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach,

2)      podejmowanie decyzji w sprawach zatrudnienia i wynagradzania pracowników Zespołu,

3)      wydawanie zarządzeń i instrukcji regulujących bieżącą działalność Zespołu,

4)      określanie kierunku i przedmiotu kontroli wewnętrznej oraz podejmowanie stosownych decyzji,

5)      ustalanie zasad obiegu dokumentów wewnętrznych Zespołu,

6)      zapewnienie pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,

7)      samodzielne podejmowanie decyzji w granicach swoich kompetencji,

8)      współpraca z dyrektorami placówek oświatowych,

9)     akceptowanie i odpowiedzialność za celowość wydatków związanych z realizacją budżetu przy współpracy z Dyrektorami placówek oświatowych.

Zadania Zespołu - przedmiot działalności:
Do zadań Zespołu należy:  

1)      obsługa finansowo-księgowa placówek wymienionych w § 7, organizowanie wypłat wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych dla pracowników tych placówek, ewidencjonowanie danych o zatrudnieniu i wydatkach z osobowego funduszu płac, realizacja zobowiązań z zakresu naliczania i odprowadzania składek z tytułu ubezpieczenia pracowników i placówek oświatowych oraz należności podatkowych,

 

2)      wykonywanie zadań z zakresu statystyki oraz obowiązku sporządzania wymaganych sprawozdań dotyczących realizacji zadań rzeczowych własnych i poszczególnych placówek, a także sprawozdań dotyczących zatrudnienia, osobowego funduszu płac, obowiązkowych składek ubezpieczeniowych i podatków, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i innych sprawozdań przewidzianych prawem,

 

3)      obsługa spraw administracyjno-gospodarczych placówek dla zapewnienia odpowiednich warunków działania szkół i przedszkoli, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, opieki i wychowania,

 

4)      przygotowywanie dokumentacji remontów obiektów szkolnych i przedszkolnych, oraz zadań inwestycyjnych w tym zakresie,

 

5)      uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych stanowiących mienie szkół i przedszkoli wymienionych w § 7,

 

6)      nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansowej i budżetowej w placówkach objętych obsługą Zespołu,

 

7)      archiwizowanie dokumentacji,

 

 8) opracowywanie projektów zadań rzeczowych oraz planów dochodów i wydatków   

     budżetowych i pozabudżetowych w zakresie dotyczącym oświaty i wychowania, dla

     obsługiwanych placówek przy współpracy z Dyrektorami tych placówek, a także  

     organizowanie prawidłowego wykonania zatwierdzonych wskaźników i limitów

     określonych w planach. Współpraca ze Skarbnikiem Miasta w zakresie realizacji

     budżetu Miasta w części dotyczącej finansowania gminnych gimnazjów szkół i

     przedszkoli,

 

9) współpraca z Dyrektorami gminnych gimnazjów, szkół i przedszkoli w zakresie

    wykonania zadań   merytorycznych Zespołu,

 

10) prowadzenie ewidencji syntetyczno-analitycznej środków trwałych i przedmiotów

     nietrwałych, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,

 

11)  prowadzenie obsługi finansowo-księgowej funduszu zdrowotnego dla nauczycieli

      oraz scentralizowanego zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,

 

12) obsługa finansowo-księgowa kasy zapomogowo-pożyczkowej,

 

13) rozliczanie finansowe dowozów uczniów do szkół,

 

14) obsługa finansowo-księgowa opłaty stałej w przedszkolach,

 

15)obsługa finansowo- księgowa opłat za wyżywienie w placówkach oświatowych,

 

16)prowadzenie dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników podległych placówek

     oświatowych i ZEAS,

 

17)obsługa wypłat stypendiów socjalnych, naukowych i sportowych dla uczniów oraz

    wyprawek szkolnych dla uczniów.

 

18) udzielanie i rozliczanie zaliczek stałych udzielanych na bieżące potrzeby placówek 

              oświatowych,

         19) rozliczenie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników obsługiwanych 

              placówek oświatowych.

 

         20) wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń w placówkach oświatowych.

  

Zarządzenia Dyrektora ZEAS: 

 

ROK 2006          

- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-1/2006 w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej dla ZEAS w Sandomierzu  [pobierz]

- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-2/2006 w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych dla ZEAS w Sandomierzu  [pobierz]

- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-3/2006 w sprawie wprowadzenia zakładowego planu kont dla ZEAS w Sandomierzu jako jednostki budżetowej  [pobierz]

- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-4/2006 w sprawie zmiany zakładowego planu kont dla ZEAS w Sandomierzu jako jednostki budżetowej  [pobierz]

 

ROK 2007 

- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-5/2007 w sprawie zmian w Zarządzeniu nr ZEAS-0161-2/2006 (...) w sprawie instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych dla ZEAS w Sandomierzu [pobierz]

 

ROK 2009

- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-1/2009 w sprawie wprowadzenia zasad polityki rachunkowości w ZEAS w Sandomierzu  [pobierz] +  załącznik
Nr 1 [pobierz]

- Zarządzenie Nr 0161-3-2009 w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników ZEAS w Sandomierzu  [pobierz]  +  załącznik - regulamin  [pobierz]

- Zarządzenie Nr 0161-7/2009 w sprawie dofinansowania zakupu okularów korygujących wzrok pracowników zatrudnionych na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe  [pobierz]  
- Zarządzenie Nr ZEAS-1616-10/2009 w sprawie ewidencji i sporządzania sprawozdań budżetowych Rb-WS w zakresie wydatków strukturalnych ponoszonych przez ZEAS w Sandomierzu  [pobierz]

 

ROK 2010
- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-5/2010 w sprawie ustalenia zasad kontroli zarządczej  [pobierz]  + załącznik nr 1 "Kodeks etyki"  [pobierz]  +  załącznik nr 2  "Rejestr celów i ryzyk"  [pobierz]  +  załącznik nr 3 "Instrukcja zarządzania systemem informatycznym"  [pobierz] 
- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-6-2010 w sprawie ustalenia regulaminu kontroli zarządczej i zasad jej prowadzenia (regulamin w jednym pliku wraz z zarządzeniem)  [pobierz]  + Instrukcja zarządzania ryzykiem  [pobierz] 
- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-7/2010 w sprawie ustalenia procedury kontroli finansowej  [pobierz]

- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-12/2010 w sprawie dokonywania okresowych ocen pracowników samorządowych zatrudnionych w ZEAS w Sandomierzu  [pobierz] 
- Zarządzenie Nr ZEAS-0161-13/2010 w sprawie ustalenia Regulaminu służby przygotowawczej w ZEAS w Sandomierzu  [pobierz]

 

ROK 2011
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-2/2011 w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych dla ZEAS w Sandomierzu  [pobierz]  + załącznik: "Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych"  [pobierz]
 

- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-8-2011 w sprawie ustalenia dla pracowników ZEAS w Sandomierzu dnia 31.10.2011 r. dniem wolnym od pracy  [pobierz] 
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-9-2011 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji  [pobierz]
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-10-2011 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji  [pobierz]
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-11-2011 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji  [pobierz] 

 

ROK 2012
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-2/2012 w sprawie wprowadzenia zasad polityki rachunkowości w ZEAS w Sandomierzu  [pobierz] 

              a/ Załącznik Nr 1 - Zakładowy Plan Kont dla ZEAS  [pobierz]
               b/ Załącznik Nr 2  -  Opis systemu informatycznego  [pobierz]
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-4-2012 w sprawie ustalenia dla pracowników ZEAS w Sandomierzu dnia 02.11.2012 r. dniem wolnym od pracy  [pobierz]

- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-3-2012 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej  [pobierz]

 

ROK 2013
 
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-6-2013 w sprawie ustalenia dla pracowników ZEAS w Sandomierzu dnia 27 grudnia 2013 dniem wolnym od pracy  [pobierz] 

 

ROK 2014

- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-2/2014 z dnia 1.04.2014 r. w sprawie ustalenia dnia 2 maja 2014 r. dniem wolnym od pracy  [pobierz]
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-4/2014 z dnia 6.10.2014 r. w sprawie ustalenia dnia 10 listopada 2014 r. dniem wolnym od pracy [pobierz]

 

ROK 2015
- Zarządzenie Nr ZEAS-3201-5-2015 z dnia 28 lipca 2015 r. w sprawie ustalenia dla pracowników ZEAS Sandomierz dzień 21 sierpnia 2015 roku dniem wolnym od pracy  [pobierz]

 

Organizacja:

1. Statut: [pobierz] 

2. Regulamin Organizacyjny:  [pobierz] 

3. Instrukcje:

Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych [pobierz]

Instrukcja kancelaryjna [pobierz]

4. Zakładowy Plan Kont dla ZEAS: [pobierz] 

5. Polityka rachunkowości [pobierz]


Rejestry i ewidencje:  [pobierz]


Zasady naboru na wolne stanowiska pracy:


Zarządzenie w sprawie zasad naboru z dnia 16.03.2015 r.  [pobierz]

Regulamin przeprowadzania rekrutacji  [pobierz]
Załączniki do Regulaminu:
Załącznik Nr 1   [pobierz]
Załącznik Nr 2   [pobierz]
Załącznik Nr 3   [pobierz]
Załącznik Nr 4   [pobierz]
Załącznik Nr 5   [pobierz]
Załącznik Nr 6   [pobierz]
Załącznik Nr 7   [pobierz]


 

Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 03.08.2015 11:53
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 03.08.2015 11:53. Odsłon 47254, Wersja 71ikona drukuj
Wersja : lewy  61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 
Początek strony